Bizimki de öyle bebekler sanırım saat 4 den sonra falan aktif uykuya geçiyorlar aslında uyuyorlar ama sesli ve hareketli, kendi uyuyor beni uyutmuyor arada da zart zurt gaz çıkarıyor🫠 sanırım 4 ay sonrasında geçiyormuş bi araştırın bebeklerde aktif uyku diye aynısı çıkacak :)