Sapsikanne Merhaba. 3 yaşında oğlum var. 8 gündür kreşe gidiyor ama maksimum 1-2 saat tutabiliyoruz. Gitmek istemiyorum diyor çalışıyorum gitmesi gerekiyor bu süreci yaşayanlar nasıl atlattınız yardımcı olabilir misiniz
Usnac1995 Sapsikanne Bende burda bekliyim. 2.5 yaş oğlum hiç istemiyor. Oyun grubuna çocuklar severek gider. Ben 4 haftadan sonra götüremedim. Kreşede alışamaz gibi geliyor
Dolores Sapsikanne Oryantasyon için doğru bir zaman değil sanki. Yani gittiği sınıftaki çocuklar yeni mi gelmiş mesela. Orada bir düzen varsa ve çocuk yeni adapte oluyorsa birinin orada onunla bireysel olarak ilgilenip alıştırması gerekir. Aksi takdirde zor