Habis07 Kzlar gobek bagımız dun dustu ama bugun haffden bi kan gordum sildim temzledm steril gazlı bezle sizce nrmal mi ? Sizde oldumu
Canansena Habis07 bizde yaşadık onu tam kurumadığı için oluyormuş doktor bir kaç gün ıslatma dedi kurusun bende öyle yaptım ve geçti
FilAyk Habis07 bizim de göbek düştükten sonra zıbınına hafif kan lekesi bulaştığını gördüm küçük bir iki nokta sonra kendi kendine geçti. Çok ağlatmamaya çalışın
Sevvoo Habis07 batİkon varsa az bsy steril beze dokun silin. Dikkat edin bir iki damla dan bsy olmaz ama koku varsa iltihap varsa hemen doktora gidin çünkü biz bu yüzden hastanede yattık 4 gün 😕
Ayle35 Habis07 kanama geçmezse doktora götürün.Muhtemelen k vitamini iğnesi yaparlar.Bizde yaşadık aynısını.
Zeynepkaya Bizdede oldu doktora götürdüm kanı durduran iğne yaptılar geçti hemen doktora götür derim geçiyor ineden sonra