helinmihra Bebeğim 1 hafta sonra 9 aylık olacak gece uykusu nedir bilmiyor tükendim artık ne yapacağımı bilmiyorum her yolu denedim uykusu olmasına rağmen uyumuyor delirmek üzereyim…
MoonCrystal helinmihra uyku gerilemesi var malesef bizde iki hafta kadar sürmüştü geçiyor ama sonra tekrar var hep böyle bu uyku sıkıntılı
yeni_anne__ helinmihra şuan saatlerdir uyutmsya çalışıyorum bana mısın demiyor uykudan gözleri kalkmıyor ama uyumuyor uyusa 5 dk sonra kendini zorla kaldırıyor şaka gibi
beyazzkuguu helinmihra 8. Ay atağı olabilir bizi mahvetti o ay. 10. Ayda çok şükür biraz azaldı. Azaldı dediğiö gece dişten sürekli uyanıyor yine ama mızmızlığı kalmadı gündüz en azından biraz iy
Meri-Mel helinmihra Uyandığında su teklif edin daha rahat uykuya gececektir bir de bezi az da ıslak olsa değisin
helinmihra MoonCrystal dogdugu günden beri böyleyiz bizz pazartesi salı günü uyudu gece 1 den sabaha kadar ara ara uyanmalar dışında uyanmadı o uyanmalar dışında uykuya geri döndürdüm ama maalesef yapamıyorum
helinmihra yeni_anne__ aynen öyleyiz dün firlatacaktim artık verdim babasına ciktim odadan ağladı dayanamadım yine gittim sakinleştirmeye çalışıyorum yok yani yok..
helinmihra beyazzkuguu altta 2 disimiz var uykusu olduğu halde uykusuzluktan ağlayıp uyumuyor sinir sistemim bitti artık
beyazzkuguu helinmihra diştende bizim aynısı oluyor kucağımda gözleri uykusuzluktan bayılıyor resmen ama inatla uyumuyor. Yatırıyorum bazen hemen kalkıyor. Diş dönemi çok zor biz 5.5 aydan beri çekiyoruz. 8. Dişimiz zorluyor bizimde
helinmihra Meri-Mel su içmeyi seviyor çok şükür, veriyorum uyanık olduğu sürece ama etki etmiyor maalesef , sürekli bez değiştiren biriyim zaten asla ıslak kalmasına müsaade etmem
beyazzkuguu helinmihra benim kızım çoktan uyandı 🥹 gece 9 da uykuya geçirdim. Sabaha kadar 3 4 kere kalktı ve şimdide temelli uyandı artık başladı benim mesai
MoonCrystal helinmihra eğer uyku gerilemesi yoksa Enfeksiyon Sindirim sorunu Alerji Diş Sıcak ya da soğuk Bunlar etkiliyor diye biliyorum
momas helinmihra 7. Aya giricez yemin ediyorum 8.30 da uyuttum güya ama saat 7 oldu bakın yarım saatte bir uyandı çıldırıcam bir gram uyumadım. Her günü farklı 2 gün önce de deliksiz uyumuştu
mooomm01 helinmihra ay evet bizimde öyleydi o zamanlar sabır geçiyor o da ama işte seni delip geçiyor