miniksavasciveannesi Böyle bir durum yaşayan varmı .s oğlumun dişleri hep çürük ve hemen kırılıyor bide dokundun mu hemen kanar doktora götürdük çekilmesi gerektiğini söyledi aşırı korkuyorum 🥺
ulanhayat miniksavasciveannesi Cok gecmis olsun ama 3 yaş vok erken degilmi en erken mecburi dis cekimi 4 yaş diye biliyorum ben cok ufak daha ya
Prenses_annesi04 miniksavasciveannesi tek Dr da takılı kalmayın lütfen eğer özele götürdüyseniz devlete muhakkak gösterin 3 yaş bir çocuk için diş çekimi çok erken bence birde 3 yaş çürümesi gayet normal benim kardeşim 3 lu yaslarinda dişlerinin çoğu çürümüştü Dr goturmustuk düşer zaten süt dişi demişti işlemde yapmamıştı öyle hatrliyorum tabi 11 sene önce ama mantıken bile çok küçük bence başka Dr da götürün özelikle devlet Hastanesi’ne özelden çok dilim yandı benim
Angelangelll miniksavasciveannesi benim oglumunda disleri ayni sekilde maalesef. Cekim yaptirmayi dusunuyor musunuz
miniksavasciveannesi ulanhayat benim oğlum özel çocuk .s kemoterapi akıllı ilaç radyoterapi derken fişleri hep çürüdü .s 3 yaş sadece anne baba diyo konuşma yok sonra sadece çorba cikiyo kadı gıdaya gecemedik .s buyuzden birde kanamalı olduğu için geç kalmayalım diyolar 🥺
miniksavasciveannesi Prenses_annesi04 devllete gittik o söyledi .s bütün dişleri kum gibi kiriliyo diş etleri kanamalo ağrı yapar dedi özel gereksinimli bir çocuk oğlum .s oyuzden erken mudahele istiyolar
miniksavasciveannesi Angelangelll mecbur .s yoksa 7nyasa kadar cikmicak yada ciksasa 11 yaşındaki dişleri sağlam olmucak .s dedi cnku yeni çıkmaya durmuş dışı bile çürük aşırı ağız kokusu yapiyor
eknbrc miniksavasciveannesi beslenmesi nasıl olucak? Kurtarılacak dişler vardır mutlaka zirkonyum kuron yapıyorlar çocuklara kendi dişleri gibi oluyor. Benim oğlumun 5 yaş 5 ayda 3 azı dişi çekildi
miniksavasciveannesi eknbrc hiç yok .s hepsi bitik .s diyorum ya yeni çıkan dışı bile kök içinde çürük .s
miniksavasciveannesi eknbrc suandada bı beslenme yok ya çorba iciyo yada raporlu mamaları var onu iciyo