Prenses_annesi04 furkanmommy şal ve yazma bağladım doğumdan çıkar çıkmaz bence deneyin belki işe yarad
hliony anneann korse işe yarıyırmu Cidden yarıyorsa hangı korse ben kullandım hiç birrr işe yaramadı 7ay oldu gayetde duruyor sezaryen göbeği
furkanmommy anneann ara ara 40 ımdan sonra kullandım suan kullanmıyom kullanmalı mıyım sıkıyo diye rahat edemedim