sevaltenekeci Bebeğim 2 aylık gece çok ağladığı için 1 çay kaşığı ağrı kesici verdim belki bir yeri ağrıyodur diye bir şey olur mu ya çok korktum sonrasında
duyguluannee sevaltenekeci prospektüsünde 2. Ay aşısından sonra kullanılabildiği yazıyor. Ama tabiki doktora danışmadan ilaç kullanmamak lazım
Laydaren sevaltenekeci tylol pediatrik şurup mu verdiniz ? Yoksa bildiğimiz için içtiğimiz şaselerden mi ?
Whitewomen35 sevaltenekeci Bence beslenmesi genel hali durumu iyiyse ilaç vermeyin gece ağlama sebebi gazdan kaynaklı olabilir 1 kereden bir şey olmaz korkmayın ama çok ciddi bir şey olmadıkça doktorlar bile ilaç vermiyor