Bebeğim5 ay 20 günlükken ek gıdaya geçtik doktor tavsiyesiyle ama yaptığım hiçbir şeyi yemek istemiyor reddediyor ek gıdayı nasıl sevdirebilirim ? Bizim yediğimiz besinlere olan ilgisi daha fazla onları tüketmek istiyor ne yapabilirim önerisi olan varsa yazabilir mi