kocatarafindanefret Merhaba,fiyatı neydi bilmiyorum ama benim kullandığım bebek arabasi Maxi taxi diye geçiyor trendyoldan hediye gelmişti. Bebeğim şuan 17 aylık ve hâlâ kullanıyorum. Yalnız tek sorunu çift yönlü değil ama gayet kullanışlı. Ben baston istediğim için birkaç ay daha kullanıp degistirecegim mesela ve yine uygun fiyata bulabilirsiniz. Siz uygun fiyata yok, diyenlere bakmayın. Arastiriyosunuzdur zaten 😍 sağlıkla büyütmeniz dileğiyle 🤲