Cennetmahallesipembe Aranızda kullananlar var mı hanımlar? Memnun musunuz? Takınca içerde birşey var hissi oluyor mu? Almayı düşünüyorum ama kullananlara danışayım dedim.
Minel-inannesi Cennetmahallesipembe kap degil disk alin kullanimi daha kolay. Tampon kullaniyosaniz o hissiyat bile yok diyebilirim @Bebekka34
likeli Cennetmahallesipembe doğumdan beri regl olmadım ama öncesinde 1 seneyi aşkın süreyle kullandım aşırı memnundum. Doğru takıldığında varlığını hissetmiyorsunuz. Kendime yaptığım en iyi şeylerden biri. Ben takıp çıkarmaya da kolay alıştım. Yeniden regl olmaya başladığımda da kaptan devam edicem. Belki diske de geçebilirim denemeyi düşünüyorum.
lunalunuay Minel-inannesi merhaba disk sadece irie markasında var gördüğüm kadarıyla siz de onu mu kullanıyorsunuz?
Cennetmahallesipembe gokalpask Elisaseleda silikondan bi kap rahime yerleştiriyorsun adet dönemlerinde kan ona birikiyor. Döküp yıkayıp tekrar tekrar kullanıyorsun.
Msekban likeli daha yeni disk olanını aldım 1 kez kullandım ama hep tedirgin kullanıyorum içimde kalırmı kaçarmı diye😃fakat kafaya koydum alışcam kullancam ve eğer devam edersem büyük temizlik ve kolaylık.. Haşırhuşur pedleri ölene dek haytımdan çıkarmak istiyorum😃siz de yazınca paylaşmadan edemedim❤☺
Cennetmahallesipembe Elisaseleda evet bende araştırıyorum. Bi bunu bi de yıkanabilir ped diyenler de var ama güvenemem ben geçer eder diye o yüzden bunu araştırıyorum
Cennetmahallesipembe Msekban çok sağolun deneyiminizi paylaştığınız için. Bende sıkıldım pedden sürekli ıslak şekilde temas ettiği için egzama yaptı bende. Hem tek kullanımlık şeylerden haz etmiyorum 😁
Minel-inannesi lunalunuay ewet irie kaplarimda diskimde. Kap olarak almayi dusunurseniz organicup, allmatters en bilinenlerden.
Minel-inannesi lunalunuay ben sezeryanla dogum yaptim ve minyon birisiyim, adetimde oyle fosur fosur gelmez o yuzden kucuk boy yeterli benim icin.
gulce2 Kendisi icin bisey yapmak isteyen kesinlikle adet kabi kullansin . Ne adet oldugunuzu ne de adet kabinin varliginin farkinda oluyosunuz . Muthis bi his hrrkese tavsiye ediyorum . diskle ilgili bilgim yok o daha rahatsa bende ona gecerim tabi