Kızlar 4 gündür kasik sancim var ara ara giriyor özelikle sağ kasığim bacagima vuruyor belime vuruyor sancisi adet ile ayni degil zaten günümde değil aşırı gaz çıkarıyorum haftaya ramdevu bulabildim anca dahiliye ve kadin doguma aldim ama yqrin bir acilemi gorunsem dedik burdakiled hemen igne yapıp yolluyorlar ya acildekiler bir film cekme kan alma zor bela yapıyorlar yani başına gelen varmi neden olur bu apandist desen siddetli degil ara ara gun icinde giriyor sag kasigima bacagim ve belime vuruyor sancisi basina gelen varsa yazsin lutfen kafayi siyircam artik biri bitip biri basliyor dunde yazmistim ama gecti sandim gitmedim acile sonra aksam uzere tekrar ara ara başladı ya