cLearQueen 10.30 da uyuyup kendi isteğiyle 5 gibi emiyorsa iyi uyuyordur aslında kesmiş olmuyorsunuz demekki ihtiyaç duymuyor bu iyi bir şey ben şey için sordum bu aylarda doktorumuz karnı toksa bile su ihtiyacını gidermek için kısa emmeler yapabilir demişti belki su ihtiyacını gidermek için uykusunu bölmeden biraz emzirebilirsiniz . Ayrıca ek gıdaya geçmeden lütfen su vermeyin gün içerisinde yeterince emiyor çişli bez sayısı 6 oluyorsa suya gerek yok demektir