Kitsu 2 gunde bir yıkıyorum şampuan yapiyorum oglumun da saclari uzun ince telli hemen yaglaniyo bide emerken sut akiyo yandan sacini, gece cok terliyor ense terliyor, vucudunu haftada bir şampuan yapiyorum ama kafasında hep konak var ya kafada yagliyorum ama bitmiyor tekrar ediyo , bide eklem yerlerine ve ayağına sacindan elime sampuan alip suruyorum tombul bir bebek çünkü kokuyo😃