Ben anlamıyorum arkadaş sivilce para etseydi bitane çıkmazdı. Yüzüm, popom mayın tarlası. Tam geçiyo lekesi kalıyo. Lekesi geçicek derken pat tekrar sivilce. Almadığım şey kalmadı şuan la rochenin ürünlerini kullanıyorum ama tam sonuç alamadım. İlaç da kesin çözüm değilmiş çevremden kullanan var. Napsak gider bu sevimsiz şeyler ya. Fazla ilgi göstersek onlarda gider mi ki