minik1civciv Kızlar oğlum 17 aylık koridorda koşarken yan bakıyor. Gölgesine bakıyor sandık ama yok güle güle sağına duvara bakıyır koşarken. Bazen yolda da yapıyo sizde de yapan var mı oyun mu sanıyor acaba normal de yapmıyor koşarken yapıyor bazen merak ettim
aslymom minik1civciv saçları falan mı uçuşuyor acaba ona mı bakıyor ilk aklıma o geldi Bilgim yok ama genelde çocukların yaptığı bir şeyse anneler bilir
Whitewomen35 minik1civciv Benim oğlum 25 aylık özellikle sokakta koşarken yan yan bakarak koşuyor çok komik görünüyor bazen bu yüzden düşüyor hatta 🥹 ama şunu farkettim ki etrafta bir şey varsa ona bakarak koşmak hoşuna gidiyor arabada giderken nesneler yanımızdan hızlı geçer ve bir süre öyle dalarız ya bence bu da öyle bir şey ben sorun olduğunu düşünmüyorum
Minikomom minik1civciv benim kızım 2 yaşında mutlu olduğu zaman ara ara yapıyor bende korkmuştum otizm mi diye ama araştırdım çoğu kişide varmış bu durum
minik1civciv Whitewomen35 bende sorun olarak bakmıyorum kuzum ama herhalde oyun falan sanıyor yada dediğin gibi hoşuna gidiyor olabilir. Çünkü her zaman yaptığı bir şey değil aynen canım sokakta da yapıyor bazen senin dediğin gibi düşüyor düştükten sonra düzeltiyor kendini sonra isterse gene yapıyor
rukenlina minik1civciv merhaba bu hareket ne kadar süre devam etti kızım da başını omuzuna dayayıp yürüyor bazen 17 aylık şu an
hellobeybi rukenlina merhaba benimki 19 aylık. benim kızım da yapıyor böyle. acaba biz geliyor muyuz diye kontrol etmeye çalıştığını düşündük biz hiç sorun etmedik komik geliyor hatta
minik1civciv rukenlina hala yapıyo ara ara hoşuna gidiyor parkta demirlere sıfıra sıfır yan giderek oyun haline getirip oynuyor. Dolaplarda yansımasına bakıp gidiyor oyun olarak yapıyor sanırım