Benimle aynı kaderi paylaşan var mı acaba? Geçen sene Dilan Polat Pendik şubesinden paket satın almıştım ha bugün ha yarın açılacak dediler hala tık yok. Ne zaman açılacak Allah bilir. Gerçekten aşırı sinir bozucu bir durum. Versinler madem ücretleri geri bizde işimizi halledelim başka yerde. Var mı benim gibi mağdur olan aramızda