MetinAlpinannesi31 ben 3 kere sezaryen ameliyatı oldum, hiç dikiş aldırmadım. En son ameliyatımda dikişimden sıvı geldi, Dr a gittik, dikiş alanına bastırarak sıvıyı çıkarttı, ben gün içinde batikonladım, arada eşim de bastırdı sıvıyı çıkardık, o şekilde iyileşti. Hiç stres yapmayın, iyileşir orası. Geçmiş olsun ayrıca.