Linosunannesi_ ben de bekleyeyim burda 😅 benim bebiş de 3 aylık bazı doktorlar dokunmayın gece boyu diyo bazıları da 4-5 saatte uyandırın diyo normalde ben de hep uyandırıyordum ama kesintisiz uyuduğu bi ilk o 4-5 saat var sonra kaldırıp emziriyordum geri yatıyo sonrasında sabaha kadar saat başı uyanıyo ilk kez dün tamamen saldım hafif uyanır gibi olsa bile almadım 7 saat durdu öyle sonra bi vicdan yaptım ama kilosu vs iyiyse sağlık sorunu yoksa bir şey olmaz diye düşünüyorum 🤷🏻♀️