dogukanefe merhabalar🌸 benimde 3 aylık bebeğim var, Vajinal doğum yapmış olmama rağmen sütüm 1 hafta sonra geldi ve mecburen mama ile başladık. Doğumdan itibaren bir göğüsten hiç sütüm gelmedi, hala daha gelmiyor. Damla bile akmıyor. Düzenli sağım ve emzirme yapmama rağmen o memeden bir türlü verim alamadım bazen olmayınca olmuyor. Tek meme ile besleniyor hala ancak mama takviyeside yapıyorum çünkü tek meme ile doymuyor. Benim emzirme ile bir saat kuralım yok ne zaman emmek isterse o zaman emziriyorum. Çünkü bazen sadece aç olduğu için değil, uyumak içinde, güvende hissetmek içinde emmek isteyebiliyorlar. Mama takviyesi verdiğim zaman bir sonraki mamaya kadar en az 3-4 saat bekliyorum. Bazen 5 saati bile bulabiliyor. 1 aylıkken daha az veriyordum çünkü midesi küçüktü anne sütü yetiyordu. Sütünüzün miktarını bilemiyorum tabi ama stres vs yapmayın bol su tüketin ve anne sütünü daha ön plana atın. Emdikçe süt çoğalıyor ve zaten bebeğin içeceği kadar süt üretimi oluşuyor. Tabi ki bunu sütünüzün miktarını bilmediğim için söylüyorum az geliyorsa mecburen mama takviyesi yapıyoruz napalım aç mı kalsın bebeklerimiz. Sağlıkla büyütün inşallah 🫶