ahlavinyyaaa bende 14 aylık emzirmeyi bıraktırdım benim kızım zaten düşkün değildi uykudan uykuya emerdi ek gıda daha çok seviyordu onun avantajını kullanarak bıraktırdım memede uyumuyordu emzik tutuyordu ayağımda sallayıp uyuttuyordum . Sabır taşı aldım İlk üç gün zor geçti kalktı aradı su içirdim geri uyuttum bi saat sonra tekrar kalktı vs ama 3 . Günden sonra alıştı ve hiç istemedi . Son zamanlarda diş sancısı için saatte bir açtırıp rahatlatıyordu kendini yenidoğan gibi olmuştuk ve bi anlık kararla bıraktım şuan devam sütü veya cicibebe yapıyorum iki yaşına kadar bu şekilde devam edeceğim. Ama istikrarlı olman lazım insan kıyamıyor ya vereyim ağlamasın moduna giriyor ama yapma başa dönersin. Herkes iki yaş diyecek emzir diyecek bu senin ve bebeğinle alakalı sizin kararınız canım .