Omermehmetask Merhaba kızlar bebeğim 3 buçuk aylık dünden belli ishal ve kanlı mukuslu kaka yapıyor emzirmiyorum sadece mama kullanıyo (bebelac) ama ishal oldu olalı mamada içmiyo aç aç yatıyo mama içtiği zaman hemen çıkattıyo neyden olabilir acaba
Yagiiizefem Omermehmetask bebeğinizin alerjisi olan gıdayı tüketirseniz de bu şekilde kaka girebilirsiniz bence acilen doktora götürün ve alerji testi isteyin
Sinif177 Omermehmetask mamaların içinde süt tozu mu ne varmış. Süt alerjisi olan bebekler normal mama tüketemiyor ondan. Özel alerji mamaları varmış. Doktorunuz yazmalı eczaneden almalısınız. Devlet karşılıyormuş. Yoksa bir kutu mama 150 tl mi neymiş. Biz de alerjik bebeğiz. 1 haftadır kakada kan ve mukus var. Doktor süt ürünleri tüketme dedi bakalım hala geçmedi. Belki yumurtaya da alerjimiz vardır bilmiyorum
Aselhayal Omermehmetask alerji belirtisi bu süt ürünleri ve yumurta yediğimde benim bebeğimdede böyle olmuş du mukuslu kaka
Omermehmetask Yagiiizefem ama ben emzirmiyorum ki bu zamana kadar böyle bşr sorun yoktu 2 3 günden belli böyle en son yogurt vermiştim 1 2 kaşık
Yagiiizefem Omermehmetask o zaman süt ve süt ürünlerine alerjisi var yoğurt için çok erken çocuğunuz alerjisi olabilir
bireylulmeselesi_ Omermehmetask yogurt olabilir sut ve sut ürünlerine alerjisi vardir belkide aksatmadan doktora gidin bence ilerleyince daha kotu oluyor gecmis olsun simdiden
Omermehmetask Sinif177 ama bu zamana kadar mama kullanıyodum bir sıkıntı yoktu 2 3 gündür belli böyle
Sinif177 Omermehmetask benim de hiçbir şey yoktu. Sonra geçen hafta cumartesi kakasında kan gördüm. İlk bir iki tane nokta şeklindeydi sonra arttı. Hiç belli olmuyor yani. Kimisinde 4 aylıkken çıkıyor alerji kimisinde 20 günlükken. Doktorun alerji üzerinde durmadı mı? İnternete de yazarsan süt alerjisi diye çıkar karşına zaten