Nacafa pardon da ben çocuğu yermiyorum zaten sevdiğim arkadaşlarımız diyorum çocuğu da gayet seviyorum kucağıma alıp sakinleştirmeye çalışıp oyalamaya çalıştığım bir çocuk. Ekran belirtme sebebim alışkanlık edinmiş normalde izliyor açılmasına rağmen oturup izlemedi sürekli ağladı benim oğlum da arada yapıyor illaki yapacaklar çocuklar ,onları çocuğu eleştirmek için yazmadım kendi oğlumun yaptığını da söylüyorsam o çocuğu yermiyorumdur. Sürekli görüştüğümüz arkadaşlarımız bizi tanıyor yani , yalnızken de çok ağlayan bir çocuk arkadaşım benimle hep bu konuda dertleşir zaten ben özellikle çocuğumun sakinliğinden bahsettim acaba bize düşkünlüğü mü geçiyor yoksa pasif mi kalıyor diye