fatmaninannesi_ Arkadaşlar beta HCG 2800 ama alttan muanede doktor keseyi görmediğini söyledi normal bı durummu ?
zumrut80 fatmaninannesi_ bu değere göre görünmesi gerekiyor bence ama siz yarın yada diğer gün bidaha gidin ozaman görünür inşallah :)
fatmaninannesi_ buseviim 27 şubat son adet tarihim ama geç döllenme olduğu için adetim 5 gün sonr alanda pozitif oldu
fatmaninannesi_ buseviim 27 subat son adet tarihim ama adet gecikmesinde kan negatif çıkıyordu kac gün geçince tekrar kan verdim pozitif olmustu
Nika fatmaninannesi_ son adet tarihi 27 şubatsa nasıl adetiniz gecikmiş oluyo anlamadım daha 13 marttayız benim mi beynim yandı😂
fatmaninannesi_ zumrut80 valla gitti burda normal bı polkilinik muanesi yaptı kese vs. Görmedi ama kesin gebesin dedi pzt idrara sıkışık gel dedi üzülmedim degil
zumrut80 fatmaninannesi_ bir sıkıntı yoktur Allahın izniyle. Yarın tekrar git bakim idrara sıkışıp. Rahim duvarı kalınlaşmış falan demedi mi