Tostosun_Annesi14 vecihi geçmiş olsun konu hakkında bilgim yok ama bizim 1,5 yaş aşısını 2 bacaktan yaptılar birde ağıza başka bir aşı damlattı sizin neden koldan yapıldı bunu merak ettim
denizse vecihi genelde kendini sıkma sonucu oluşuyor soğuk kompres uygulayın canım geçiyor büyük ihtimalle kendini sıkmıştır aşı yapacaklarını bildiği için
Hry-ayhn26 Benim oğlumda da oldu bu şekilde soğuk uygulama ile geçiyor bizim şişlik ye vardı hemşire soğuk uygulama onerdi