İki ay oldu dişim için randevu aldım gittim muayene ettiler baktılar ve çene cerrahisine randevu al çekilecek dişler var dedi hep erteledim korkumdan ama iki salı gününden beri aşırı derece diş ağrısı çekiyorum randevu aldım yarına çekerler mi çok acıyor mu çekilecek 4 tane dişim var korkuyorum varmı benim gibi olupta çektiren