Çok geçmiş olsun 3-4 sene öncesine kadar bende çok sık enfeksiyon geçirirdim asla başka yerde tuvalete girmezdim tutardım ki bu en büyük hataymış. Tutmak enfeksiyon sebebiymiş, pamuklu iç çamaşır kullanın, hep kuru tutmaya Özen gösterin, vajinal yıkama yapmayın özellikle duş jeli, sabun vs temas etmeyin bana Dr yukarıdan su tutman yeterli demişti o gün bugündür dikkat ederim ve her yerde tuvalete girmeye başladım temiz ise tabi. Sakınan göze de çöp batarmış :)