Kızlar bebeğim influenza oldu daha doğrusu aile boyu olduk :((( bugün bebeğime test yaptırdık onunda pozitif çıktı. 13 aylık daha.
Balgamlı öksürük var , ateş ve vücut ağrısı
İnfluenza şurubuna başladık bugün.
Ama ateş 38 çıkıyor bebeğimde calpol falan bir işe yaramıyor sanki.
Ne yapsam doktorumda 38,5 olmadan ateş düşürücü verme diyor.
Ya bir anda çıkarsa ? Ne yapacağım ben bilmiyorum.
Ateş düşmüyor gram terlemiyor bebeğim