Selam arkadaşlar, İzmir’de yaşıyoruz ve bu hafta hava çok sıcak olduğu için kombi kapalı olmasına rağmen ev 24-25 derece civarlarında. Doktorların önerisi malum 20-22 derece aralığında. Bu durumda bebeği nasıl giydirip uyutmalıyım? Kısa kollu zıbın giydirsem üşütür müyüm diye endişelendim biraz, malum üzerindeki örtüyü de tepe tepe açıyor bebişler. Ama uzun kollu giydirince de çok terliyor