zmrzeynep benim kızım da 2.5 yaşında bıraktı. İlk olarak kesinlikle sizin net olmanız lazım. 3 yaşında bir çocuk sizi güzelce dinler. Emziğinin kaybolduğunu, bulamadığınızı ve artık büyüdüğü için emzik satan yerlerin size bunu satmadığını söyleyin. Ve ne kadar ağlarsa ağlasın pes etmeyin. Yoksa hep bunu kullanacaklar. Diğer bir tavsiyem uykuya geçişte kullanıyorsa uyku öncesi onu iyice yorun, sonra birkaç gün birlikte uyumaya çalışın. Okurken kitap okuyun, sohbet edin. Onu epey yorun özetle hemen uykuya geçebilsin 🥹 zor bir süreç ama onun sağlığı için bunu yaptığınızı unutmayın. Ben aşırı korkuyordum onsuz asla uyumuyordu çünkü. Sonra bir anda karar verdim ve ortadan kaybettim emzikleri. 3 gece çok zorlandık ama sonrasında aklına bile gelmedi. Aralarda sorduğunda alamıyoruz annecim alırsak getireceğim dedim (bu ne denli doğru bilmiyorum beni o an kurtardı) sonra da unuttu. Kolaylıklar diliyorum 🩷