hopdedik ilk kziimda tüm dişler sıralı çıkarken ikinci kızımda daha onlerin yanları cikmamisken 9-10 aylıkken azı disler çıktı şimdi daha 13 aylık ama 12 dişi var ve hala köpek dişleri çıkmamış öyle garipçe takılıyor ,üst önler çıkmadan da yanları çıkmıştı mesela , emeklemeden de ayağa kalktı siralamaya başladı sonra emekledi uzunca daha sonra desteksiz yurudu misal herşeyi anormalinden yapıyoruz