Demeye çalıştığım şu; her ismine bakmayan illa otizm olmuyor veya her göz teması kurmayan. Dikkat dağınıklığı, dikkat eksikliği, hiperaktivitesi olabilir. Veya hiçbir şeyi de olmayabilir yani. Dışarıda gördüğümüz her insanın her olaya tepkisi bir mi veya hepsi aynı ozellikteler mi, hayır. Bazı durumlar tamamen kişisel de olabiliyor. En son gittiğimiz psikiyatri doktoru bize tamamen normal de olabilir kişiliği böyle de olabilir demisti. Gönlünüzü ferah tutun ama alanında iyi bır psikiyatriye de getirin bence