seydasvn bi kaç gün sonra 7 aylık olucaz ek gıda güzel gitmiyor yemek istemiyor ağlıyor tadımlardayız henüz kendi yemek istiyor ya da kaşığa saldırıyor o şekilde biraz yiyor ama yani bir sürü şey tattırdım asla severek ağzını açtığı bişey olmadı 🫠
Aktivite de ne yapacağımızı bilemiyoruz 😂 evin içinde geziyoruz oyuncaklarına kitaplarına bakıyoruz ama ni süre sonra canı sıkılıyor kitap okutturmuyor hemen dişlemek istiyor bi tanecik dişimiz yarım olarak çıktı 🥰