busraablog Selam kızlar eşimin arkadaşı 4 yıllık evliler evlerine ilk kez gideceğiz iftara davetliyiz sizce giderken bir hediye almalımıyım tatlı vs bir şey alırız ama hediye olarak ne almalıyım ne olur?
-Ozge- busraablog Bizde eşimin cocukluk arkadaşına iftara gittik gecen yıl 3 yıllık evlilerdi sadece tatlı alıp gittik iyikide öyle yapmışım birdaha görüşmedik çünkü
Whitewomen35 busraablog ilk kez gidiyorsanız ufak bir hediye alabilirsiniz bence . Veya hiç kullanmadığınız paketinizde olan bir şey varsa hediye paketi yapın götürün ben ne olursa olsun ilk kez gittiğim her eve muhakkak bir şey alırım asla karşılık beklemem istersek bir daha görüşmeyelim yine de kendime yakışan budur diye alırım
forumgurmesi Evet bence hem tatlı hem ev hediyesi almalısınız ilk kez gittiğiniz için. Şık bir sunum çay tepsisi, 2li fincan takımı, modeli güzel bir çay bardağı seti olabilir.
busraablog forumgurmesi madame cocodan çay bardağı almıştım renkli hiç paketini açmadım acaba olur mu hediye altı yok ama
forumgurmesi busraablog olur bence neden olmasın hiç kullanılmamışsa paketi vs düzgünse güzel bir mağaza poşetine koyup götürün. Herkes herkese götürüyor evine geleni.
busraablog Whitewomen35 çay bardağı almıştım renkli cam madame cocodan hiç açmadım kutusunu fazla diye o olur mu acaba az mı olur tabağı yok çünki
kayata busraablog bence hem tatlı hem de çay bardağı seti varmış, onu güzel paketleyin ve götürün, hediyenin büyüğü küçüğü olmaz. Bardak kolayca kırılan şey en güzel bardak hediye etmeniz🤗
cLearQueen busraablog benim adamın arkadasiyla esi bize ilk defa geldiginde cok guzel bi fincan takımı getirmisti kız
busraablog cLearQueen bugün davet ettiler eşim çalışıyor iftar vakti zor yetişir alabileceğim yer olsa evet fincan çok güzel olur