queenmother_ prematüre sayılmıyor ,gelişim geriligiyle doğmuş olarak degerlendiriliyor . Ben de 37+4 te doğum yaptım akciğer gelsiimiz karın cevresi boyu hepsi 35 haftayla uyumluydu zaten plasenta yaşlanmasına dolayı en iyi haliyle doğdu diyebilirim o yüzden gittiğimiz doktorlar da gelişim geriliği olarak değerlendirdiler hep persentilde diplerdeydik çünkü şimdi çok şükür yasitlarimizi yakaladık diyebilirim bizimki de 2500 doğdu 2300 e düştü boyu de 47 cm di ,10 gün de kuvoz gördü