balom Bebeğim 8 günlük kızlar sürekli acıkıyor tabi yenidoğan normal biliyorum , acaba sütüm yetmiyor mu diye düşünüyorum devam sütü bir kutu alsam arada doymadığını düşündüğümde versem olur mu tecrübeli anneler tecrübelerini paylaşabilir mi 🙏🏻🥰
kbr123123123 Ben öyle yaptım. Sütümün yetersiz geldiğini düşündüğümde mama verdim. Sarılık riskinide ortadan kaldırmak için. Genelde mamayı gece uykuya geçişlerde veriyorum