Kızlar doğum yapalı 6 ay oldu sayılır. 59 kiloyla hamile kalıp 73 ile doğuma girdim. Şu an kilom 61. Güzel gitti kilolar ama göbeğim kaldı. Sanki hala 5 aylık hamile gibiyim. Korse takamadim hemen. Ondan mı kaldı acaba? Siz eritebildiniz mi? Yöntem, fikir verebilir misiniz? Malûm yaz geliyor. 😅🙄