mom97X Hayır, alışkın da değilim zaten. En son bi yedim yıllar önce. İlk ve sondu herhalde hiç hatırlamıyorum bile, çok beğenmemiştim.
Eşim yaklaşık 1,2ay önce almış. Mutfakta durdu durdu, yemedik. Bir gün geldi “o noodleları at, çok sağlıksızmış, kansere sebep oluyormuş” dedi, bende attım