aptallarsizii 2 çocuğumda hasta iyi bi nebulizatöre ihtiyacım var tavsiye ettiğiniz uygun fiyatlı var mı buhar makinesi acil lütfen 🙏
Mommyhann aptallarsizii mesilife kullanıyorum çok memnunum fiyatı 600 civarı olması lazım şuanda. ben alalı 1.5 yıl oldu int baktım teknosada 590 tl gözüküyor
Deletedmom_216 aptallarsizii eczaneden almistim ben markasini hatirlamiuorum ama nobetci eczaneyi arayip sorabilirsiniz varsa ona gore gidip alirsiniz. Gecmis olsun yavrulariniza ☺️
aycoregim aptallarsizii yani nebulizatorler icinde iyi bir marka. Ama bazilari pilli tasinabilir bazilari da elektrikli oluyor. Biz daha guclu olur diye dusunerek elektrikli almistik. Bir de Nexus ta iki baslik var cocuk ve yetiskin olarak
aptallarsizii ollaluna7 evet cnm baktım iyi yorumları var o markadan alacam ama pilli mi yoksa elektrikli olanı mı alsam aralarından fark varmı