11 aylık bir bebeğim var ve bugün 5 haftalık hamile olduğumu öğrendim hala çok şaşkınım . Sezaryen doğum olmuştu bebekleri arasında böyle yaş farkı az olan anneler var mı beni neler bekliyor:( ikinci sezaryen daha mı zor oluyor? iki bebeğime de yetememekten çok korkuyorum