0000Bahar
Sanırım tuvalet eğitimi döneminden bahsediyorsunuz.
Bebekler kakayı vücudunun bir parçası zannediyor tuvalete düştüğünü görünce korkabiliyor oyuzden kesinlikle lazımlik gerekli diye düşünüyorum lazimliga yaptığı kakayi normal tuvalete cocugun yanında dökerek vedalaştım ben şimdi bu kaka arkadaşlarının yanına yüzmeye gidiyor hadi bay bay yapalım falan diyerek alıştırdım.
Çok dikkatli olmak lazım bir tanıdığımızın oğlu bu sebepten kekeme olmuş anne bir anda normal klozete oturtmuş ve cocukta kakanın oraya düştüğünü görünce çok korkmuş ve kekeme olmuş o korku ile