Kızlar iyi akşamlar bebeğim 6 ay 23 günlük tam 6. Ayında ek gıdaya başladım sonra bi kaç gün sonra hasta falan oldu yemek istemedi ağladı hastalıktan dedim ara verdim sonra geri başladım hala tadımlardayız ama asla yemek istemiyor ağlıyor yememek için ağzını açmıyor direk kaşığa saldırıyor benim de sinirlerim bozuluyor haliyle ne yapabilirim bu aylarda blw yapan var mı 8. Aydan sonra öneriliyor diye biliyorum? 🫠 dün akşamüstü bal kabağı haşlayıp içine bebek bisküvisi ezdim ben verince yemek istemedi asla önüne koydum elleriyle oynadı elini ağzına soktu falan o şekilde yedi muhallebi tarzındaki şeyi 😂 bugün yumurta sarısı tadımına başladık aynı şekil kaşığın ucuna ben koyup kaşığı eline verdim o şekilde yedi akşamüstü havuç haşlayıp eline verdim o şekilde yemeye çalıştı ama tabi ben başında kriz geçirecektim boğazına kaçıracak diye siz nasıl yapıyorsunuz bana bir yardım Allah aşkına 🥲🥲🥲