Merhaba güzel anne hiç canını sıkma bende 28. Haftamda bebişimi dünyaya getirdim 62 gün küvöz de kaldık entübe olduk kalbi durdu beyin kanaması oldu doktorlar olumsuzdu ama bebişler çok güçlü ve bu süreçti bende pozitif ve güçlü oldum inandım sürekli onunla konuştum onun yanına giderken pozitif gittim ve gerçekten süt onlar için çok önemli bu yüzden bebişin için 2 saatte en geç 3 saatte biz gecede alrm kurup düzenli sağ herşeyi atlattık sayılır 1 haftadır evimize geldik ve herşey çok güzel sende pozitif ol iyi düşün annesi güzel günler çok yakın🥰💜