Anlar tabii ki, o aylarda kızım da yaptı böyle. “hayır vurma, anneye vurulmaz” dedim hep. Ben öyle net tepki verince bir iki kereden sonra tekrar etmedi. Şu an 2 yaşında arada yine yelteniyor ya da oynarken vurup gülüyor anında gülmeyi bırakıp hayır diyorum.