Sevgili anneler merak ettiğim bir konu var, bebeğim 1 aylık doktorumuz forbiome minies adlı probiyotiği kullanmamızı önerdi fakat kutusunu okuduğumda 2-10 yaş arası için kullanılır diyor o yüzden kafam karıştı siz bebeklerinizde kullandınız mı bu ürünü ?