Bebeğim 3 ay 20 günlük doğduğu zamandan beri yoğun gaz sancısı var bir sürü gaz damlası kullandık tamamen geçmedi. Bu arada sürekli de karnı gurulduyor. Başka belirtiler de benzediği için süt alerjisi olabilir diye 1 ay süt ürünlerini kestim gurultu yine devam etti şu anda da ediyor. Doktor senin yediğim bir şeyi sindiremiyor ne olduğunu sen tespit edebilirsin ancak dedi. Yediğim ne dokunuyor olabilir bu konuda tecrübesi olan var mı??