Htchc 9 aylıkken “dede gel” diye dedesini çağırıyordu, bı yere gitmek istediğinde “hadi hadiii” diyor ( babaanesi karşısında hadi gidiyoruz hadi hadiii dediği için oda hadiyi gezmeye gitmek olarak biliyor ) 😁 şimdi 10 ayı bitmek üzere bı yere gitmek istediğinde"Anne hadee" , acıktiginda “Anne mama” diyor. Şimdi babasına babooo, dedesine dedooo diyor 🤣