Htchc Bebeğimin ilk cumlesi “Dede nerde ” oldu ,❤️❤️ O ana şahit olmak çok güzeldi. Sizinkilerin ilk cümlesi neydi ?
Asyaveannesi04 Htchc Baba aşığı kızım tabikide baba dedi 😂 seni kim doğurduğu dediğimiz de bile baba diyordu 🤦🏻♀️ 3.5 yaşına doğru ilerliyor hala baba baba baba tabi Buda benim işime geliyor🥳
kardelen1209 Htchc Kızim ağlarken baba diye agliyo millettin bebekleri anne diye aglar benimki baba diye agliyo aşırı babaci babasini gorünce beni unutuyo resmen 😁
Htchc kardelen1209 kız babayı daha çok istiyordur haliyle. rahat ediyorsunuz en azından öyle düşünün 😆
laydakoc Kizlaaaar oğlum 20 aylıkk. Anne diye çağırıyor yüzüne bakıyorum gel diyor bu cümle oluyor mu. Hani anne gel değil yani. Önce anne diye çağırıyor ben ona dönünce gel diyor