Deletedmom192 feyzayandirmaz benımkı de maleaef. Boyle soyluyorum herkes yıyordur da sen memnun degıksındır dıyorlar ama yemıyor ymeıyor. Kac tane doktora gıttım
ahlasmomm_ feyzayandirmaz bizim de durumlar aynı iki gün güzel yiyor 3.gün aynı yine sürekli meme diye ağlıyor
feyzayandirmaz Deletedmom192 keşke gerçekten öyle olsa durum :( Bana da hep öyle söyleniyor ama nasıl uğraştığımı ben biliyorum
Deletedmom192 feyzayandirmaz kesınlıkle yemeye karsı hevesı yok yemek gorunce kafa cevırıyor. Oyuncak denuyorum kıtap dwnıyorum kafayı cevırıyor hep cok caresızım
feyzayandirmaz Deletedmom192 bizde de durum aynı.. allah kolaylık versin İştahları açılsın inşallah 🤲🏻