melikeealya Kızlar bebeao eler serbest pompam satılıktır. Sadece 1 kere kullanabildim. Sütüm yeterli gelmediği için bir daha kullanmadım. Makul bir fiyata verilecektir.
sarpbocusu Bende de var bi tane bebebao bide manuel philips avent. Bebeğim emmedi sonrada sütüm kesildi satmak istiyodum ama bi türlü icraata geçememiştim bu post vesile olur belki.