İyi akşamlar. 11 aylık bebeğim gece sürekli uyanıyor ve memede uyumak istiyor. Yatağına koyuyorum Max 1 saat sonra ağlıyor ne yaparsam susmuyor meme verene kadar sonra uyuyakalıyor. Aç değil eminim buna. Dişi için de osanit veriyorum ama derdi ne ve ben bu durumla nasıl başa çıkıcam bilmiyorum. Fikri olan varsa öneri yardım her şeye razıyım lütfen